Met als uitgangspunt de bestaande huisstijl bedacht ik de campagne “Kent u Wim?”. Hiermee gaven we Wim Stuursma Makelaardij een gezicht en maakten we de makelaardij laagdrempelig en heel persoonlijk. Bovendien werd de naamsbekendheid sterk vergroot en werd Wim gelinkt aan vestigingsplaats Borger. Het helder benoemen van de pluspunten appelleerde aan de behoeften van de (potentiële) klant. Wim werkt!
Hoe persoonlijk en helder de uitstraling van Wim Stuursma Makelaardij ook is, Wim en zijn medewerkers zijn bescheiden mensen. En daarom ontwierp ik een ingetogen maar sprekende belettering voor de Toyota Aygo van de firma. Minder is meer. Wim rijdt!
Campagnebeeld vertaald naar nieuwe toepassingen.
Een zorgvuldig ontwikkelde campagne kan lang meegaan. Tot op de dag van vandaag maken we gebruik van het campagnebeeld dat meegroeit met het bedrijf. En zo vinden we steeds nieuwe toepassingen. Van advertentie tot mailing en van huisstijl tot voetbalbord. Wim is uw makelaar!
Ontwerp website: Welkom bij Wim!
Wim Stuursma Makelaardij wil zich onderscheiden in de markt. Een eigen website vraagt om een exclusief ontwerp. En dat realiseerde ik voor Wim. Het resultaat is een zeer persoonlijke website met een duidelijke navigatie, die goed vindbaar is. Fris en overzichtelijk. Anders dan anders met prima teksten en een overzichtelijke functionaliteit. Wim is online!